luni, 25 noiembrie 2013

de la Freud citire :)

Citesc pe facebook, printre pps-uri și răspuns la întrebările copiilor mei, pe care-am descoperit că-i iubesc enorm și că sunt singurele ființe care mă iubesc, la rândul lor, din toată inima, fără condiții sau rezerve, un citat din Freud: ”Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea.”
Mă opresc din ale mele, numeroase, dar fără spor în seara asta, și mă gândesc la câte visuri plăsmuim mereu și pe câți oameni credităm cu frumos sufletesc, cu bunătate, doar din nevoia noastră de a suporta mai ușor realitățile de care nu suntem mulțumiți, frustrările acumulate în ani întregi de viețuire vecină cu anormalitatea.
Tot pe fb, o campanie promovată de trupa mea de suflet, Taxi, împotriva violenței domestice, căreia, întotdeauna, îi cad victime femeile. Superbă campanie, o susțin din toată inima... asta apropo de Freud ! :) Poate pentru că unele lucruri, din viață, nu se pot uita niciodată.
Ce bine e că realitatea zilei de azi, cu toate neajunsurile ei, e limpede și frumoasă! Ce bine că visurile mele nu mai au nimic de-a face cu ideea de a suporta...
Ce alegeri bune, deși tardive, am făcut acest an! Mă felicit zi de zi, nu încetez să-mi spun zilnic: ce lucru bun ai făcut, femeie zăludă ce ești! Singurul lucru cu adevărat inteligent din aproape 10 ani de viață matură. Necesar și făcut la limita suportabilității, la limita speranței, la limită...
Merg să-mi spăl părul cu șamponul meu cu parfum de miere și să mă pregătesc pentru somn binecuvântat și fără temeri. Mulțumesc, Doamne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Vitrion, Năică!”

     Vitriolul este vechiul nume al acidului sulfuric, cunoscut încă de pe vremea învățatului teolog și filosof, preocupat în egală măsură ș...