joi, 7 noiembrie 2013

Și a fost o zi frumoasă, o zi bună, o zi în care-am iubit și-am zâmbit, în care-am trăit cu inima plină, în care mi-am făcut meseria așa cum știu eu mai bine, pentru care îți mulțumesc, Doamne!
Am multe binecuvântări: fac ce-mi place, mă iubesc elevii mei și mă ascultă uneori cu un respect de care mă rușinez...
Zilnic mă văd în privirile lor mai frumoasă și mai importantă decât m-am considerat eu vreodată, pot vorbi despre Blaga și despre portretul lui Ștefan cel Mare, pot citi și învăța și pe alții să citească poezie,  mă pot juca în 50 de minute cum vreau cu vorbele, ca să mă ajute să transmit bucăți de suflet, pot face un fel de minuni cu suflete tinere și frumoase, în care vor înflori trandafiri un pic și datorită mie, respir aproape-n fiecare zi în preajma celui mai bun și drag om din lume... nu-i așa că sunt un om fericit?
Și a fost o zi frumoasă, o zi în care inima mea a-ntinerit dis-de-dimineață și-a uitat de tristeți și de toamnă, a râs alături de copii și-a aplaudat realizările și emoțiile lor când și-au prezentat proiectele făcute cu trudă și cu grijă...
Când pui pasiune și suflet în ceea ce faci, nu se poate să nu-i contaminezi și pe alții. Când iubești cu toată ființa ta și vorbești cu Dumnezeu ca și cu un prieten, nu se poate să nu-ți șteargă lacrimile și să-ți dea din nou bucuria, încrederea, starea de bine. Mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Vitrion, Năică!”

     Vitriolul este vechiul nume al acidului sulfuric, cunoscut încă de pe vremea învățatului teolog și filosof, preocupat în egală măsură ș...