vineri, 19 februarie 2016

”Unde s-o fi tipărind viaţa asta a mea, că e plină de greşeli inadmisibile...”

Pentru că azi, Marin Sorescu, poetul inimii mele, simt că a scris poezie cu vorbele inimii mele.  Mulțumesc!

”Nu mi-e rău ca să-mi fie bine,
Mi-e rău ca să-mi fie și mai rău.
Ca marea cu valuri verzi înșelătoare,
Nici durerii nu-i poți ghici fundul.
Fac scufundări în durerea pură -
Esență de țipăt și disperare -
și mă întorc la suprafața vânăt
Ca un scafandru care și-a pierdut
Rezervorul de oxigen.
Mă rog de împăratul peștilor
Să-mi trimită un rechin de treabă
Să-mi taie calea.”
Marin Sorescu - Durere pură

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Vitrion, Năică!”

     Vitriolul este vechiul nume al acidului sulfuric, cunoscut încă de pe vremea învățatului teolog și filosof, preocupat în egală măsură ș...