duminică, 25 octombrie 2015

Am râșnit cafea și s-a umplut toată casa de parfum.  Coborând mai devreme la magazinul de la parter, nu m-am putut abține să nu cumpăr un pachet de șervețele pe care scrie ”love„  și-s desenate inimioare- așa, ”just for fun”!
Am urcat scările până la etajul cinci printre vecinii ursuzi, care nu răspund la salut, am pus de cafea și, cu un zâmbet cât se poate de larg, m-am așezat în fața ferestrei și m-am hotărât să... Și aici m-am oprit, căci nu știu ce minciună aș putea să-mi spun ca să cred că, din tot ce mi-aș propune, s-ar putea realiza ceva. Dar e bine: e soare, e duminică, a venit mama și urmează o zi lungă... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Vitrion, Năică!”

     Vitriolul este vechiul nume al acidului sulfuric, cunoscut încă de pe vremea învățatului teolog și filosof, preocupat în egală măsură ș...