joi, 4 noiembrie 2010

Cu lacrimi în ochi aflu de la televizor că se pregăteşte să ne părăsească poetul. Vom fi mai singuri şi mai trişti, mai slabi în lupta cu urâţenia lumii, tot mai grea, tot mai fără speranţă.
Vocea lui gravă nu va mai răsuna decât în amintire, privirea blândă, senină, păstrând o frântură din cerul acestui pământ, pe care l-a iubit mai mult ca alţii şi nu s-a sfiit s-o arate, nu se va mai opri asupra noastră, poezia va tăcea, şi pustiul absenţei va deveni una din altele certitudini grele, cu care trebuie să trăim până la capăt.
În cer îl aşteaptă prietenul Nichita, prietenul Sorescu şi mulţi alţii, care l-au iubit, pe care i-a iubit. Cercul lor, al celor care se mută la stele se lărgeşte, noi rămânem săraci.
Odată cu lacrima dintre gene se plecă şi gândul - ca o rugăciune.

http://www.jurnalul.ro/stire-special/scrisoare-tatei-558889.html

2 comentarii:

  1. Acum 3 seri,mergand spre casa am trecut pe langa spitalul inconjurat de presa si care de transmisie......mi-am spus ,unde am mai vazut eu peisajul asta......?

    unde? pe Animal planet.....unde o haita de animale mici ranesc un animal mare,se retrag si asteapta ca acesta sa moara pentru a fi devorat....

    ce tablou mi-a fost dat sa vad.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Hienele de presă, care duc în derizoriu tot, care calcă în picioare în numele informațiilor calde, orice urmă de respect pentru durere, dreptul la intimitatea durerii... Amară țară...

    RăspundețiȘtergere

„Vitrion, Năică!”

     Vitriolul este vechiul nume al acidului sulfuric, cunoscut încă de pe vremea învățatului teolog și filosof, preocupat în egală măsură ș...