sâmbătă, 13 aprilie 2013

habar n-am!!!

Când nu reușești să înțelegi nimic din lume și din comportamentul oamenilor, înțelegi doar atât: că te înșeli permanent în legătură cu aproape orice, că habar n-ai pe ce lume trăiești... Cam ăsta-i rezumatul zilei de azi.
Știu doar despre mine: ce simt, cât de profunde îmi sunt sentimentele și ... de ce am ajuns aici. În rest, sunt ca și cum m-aș fi rătăcit într-un oraș străin: nu știu limba, nu știu drumul, nu știu pe nimeni care să mă ajute și să-mi decodifice mesajele pe care le primesc, nu știu nici măcar spre ce să mă îndrept și unde să ajung. Minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Vitrion, Năică!”

     Vitriolul este vechiul nume al acidului sulfuric, cunoscut încă de pe vremea învățatului teolog și filosof, preocupat în egală măsură ș...