luni, 11 iulie 2011

all about loving ...Bon Jovi

Aseară am fost, ca şi ceilalţi peste 50000 de oameni, să-l văd pe Bon Jovi, ale cărui melodii mi-au bucurat adolescenţa.
Mărturisesc fără ipocrizii, nu sunt o amatoare de astfel de distracţii plebee în aer liber, printre necunoscuţi, în hărmălaie, să te calci pe picioare în îngrămădeală ş.a.m.d. ...
De asemenea, nu mă număr nici printre fanii înfocaţi ai cântăreţului, aşa că aşteptările nu mi-au fost, în atare condiţii, superlative. Însă realitatea a depăşit cu mult aşteptările mele, făcându-mă ca, după experienţa aceasta, pseudovedetele de pe sticla autohtonă să mi se pară şi mai puţin suportabile decât de obicei.
În puţine momente am văzut un profesionalism atât de desăvârşit în vreun domeniu din viaţă.
Obişnuiţi pe la noi cu treaba făcută de mântuială, sub domnia lui "merge şi-aşa!", cu falsificarea neruşinată şi ostentativă a aproape tuturor zonelor culturale şi artistice, profesionalismul adevărat şi respectul faţă de public dovedite de artiştii de la Bon Jovi merită nu numai aplauzele primite din toată inima, dar şi un moment de reflecţie mai îndelungat.
Punctualitate şi talent, dublate de dăruire şi empatie deosebite, toate s-au putut dovedi aseară timp de 3 ore de excepţie.
Dovedite de Jon Bon Jovi şi de ceilalţi membri ai trupei, ce au tratat cu căldură şi sinceritate mulţimea de oameni care cântau cu ei versurile melodiillor care merită cu adevărat aprecierea de hit.
Am văzut, atât cât mă ajută simţul realităţii pe care mi-l revendic într-o cantitate încă apreciabilă, că oamenii au fost trataţi aşa cum merită să fie trataţi spectatorii care plătesc un bilet, îndură căldura şi alte neplăceri inerente să vină să asculte un artist pe care-l iubesc.
Am văzut că muzica adevărată se cântă live, că vocea remarcabilă rămâne remarcabilă şi reuşeşte să transmită emoţie şi să electrizeze peste 50000 de oameni, că artistul adevărat dă tot ce are mai bun la fiecare spectacol, ştie să respecte valorile poporului căriua îi cântă şi să-i fie recunoscător pentru admiraţie... am văzut tot ceea ce credeam că nu mai există, ademenită de minciunile pe care le trăim în ţara noastră atât de tristă în vremea din urmă...
Am văzut suficiente ca să mă transform dintr-o relativ indiferentă şi ocazională ascultătoare a muzicii lui Bon Jovi într-o admiratoare fidelă, căci mă declar câştigată de valoare , de muzică bună, de ţinută artistică impecabilă şi de vedete în adevăratul sens al cuvântului.
Toate , motive pentru care-l iubesc pe Bon Jovi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Vitrion, Năică!”

     Vitriolul este vechiul nume al acidului sulfuric, cunoscut încă de pe vremea învățatului teolog și filosof, preocupat în egală măsură ș...